Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Febr. 17 - 18. – Szürke hétköznapok

2021. február 23. - Agnik19

Szerda

Mai menetrend: 8-11, 15:30-18:30

Mióta fél 8-ról 8-ra csúsztatták a munkakezdésemet, ők sem nagyon igyekeznek felkelni és a kissrác reggeli rutinja is fél órát csúszik, hacsak nem ébred fel magától. Eddig ugyebár nagyon szigorúan be kellett tartanom az etetési, meg fektetési időket, nehogy bekavarjak a bioritmusába, de úgy látszik most már ezek a szabályok is lazulnak.

A kislány előző este a nagymamánál aludt, így a reggel nagyon csöndesen telt. A kisfiúval együtt reggeliztünk és ugyanazt is ettük. Itt kint nagyon népszerű a weetabix nevű reggeliző pehely, amit tejbe szoktak megpuhítani (az amúgy tenyérnyi darabok szépen szétesnek benne), aztán esetleg mézzel ízesítik. Én méz helyett banánt nyomtam még bele, a kisfiúnak meg a kedvenc joghurtját tettem bele és egy almát is elfeleztünk mellé. Mivel épp nem esett, reggeli után sétálni is elmentünk. Kihasználtam az átmeneti nem-sírását és több,mint egy óráig bóklásztunk mindenféle irányban.

A szünetemben nagyrészt olvastam, de azért tanultam is, aztán fél 4-kor elmentem a kisfiúért a nagymamához. Hazaérve aztán a két gyerekkel ökörködtünk, mígnem a picinél elszakadt a cérna és mindenáron az apját akarta (vagy legalábbis ezt ismételgette) és semmivel sem tudtam megvigasztalni. Közben a kislánynak vécére kellett mennie, de aztán csak az anyjának akarta hagyni, hogy kitörölje a fenekét, az anyuka viszont épp a vacsorát csinálta, és amúgy sem rajong a kiscsaj ilyetén hisztijeiért, szóval ignorálta a lányt. Végeredményben ott voltam két bömbölő gyerek között és mindkettő visszautasította a segítségem…

Jobb híján nekiálltam a konyhában pakolni, mialatt a szülők (nagyrészt az apuka) elhárították a hisztiket. A vacsora alatt viszonylagos nyugalom volt köszönhetően a csodatévő gyerek műsoroknak (Peppa után egy éneklő tipegő első iskolai(!) napját követhettük végig:).

Aznap nagyon kiadós vacsink volt, rántott hús, sült krumpli, borsó (amit már én is megeszek, sőt meg is kedveltem) és káposztasaláta. Rendesen jól laktam és a gyerekek is szépen ettek.

A fürdetés az megint más lapra tartozik. A kisfiúval persze nem volt semmi gond, de a kislány kijelentette, hogy nem fürdik, nem és nem. Megint anyai közreműködésre volt szükség, de még ezután is hisztizett (még a kádban ülve, vizesen és félig szappanosan is azt ismételgette, hogy ő bizony nem fürdik:), így én a kisfiúval elhagytam a viharzónát és azt hiszem végül az anyja fürdette meg.

A munka végeztével Sziszivel sorozatoztunk egyet, aztán órákig olvastam, majd még lelkiismerettől hajtva a kurzusommal is foglalkoztam (10/2 részegység befejezve, teszt 96%:)

Csütörtök

Mai menetrend: 8-10, 15-19.

Elég eseménytelen nap volt, hacsak azt nem számítjuk, hogy a kissrác reggel akkorát kakilt, ami már oldalt kifolyt a lábaira is a pelenkából. Reggeliztetés, sétáltatás, pihi. Ruhapakolás, uzsonnáztatás, sétáltatás.

Vacsorára shepherd’s pie volt, az az egyik itteni kedvencem, de a gyerekek is nagyon szeretik, szóval mindenki rendesen evett:) Hajmosós nap volt (a kicsiknek), ami a kislánynak megint nem tetszett (érdekes, hogy egy lány ennyire utál fürdeni…), de szerencsére ez nem az én problémám volt (miután a kisfiúval végeztem, valaki más szenvedett meg vele és még a hajszárításhoz sem hívtak:).

Legújabb kiadott feladatom, hogy minden nap ürítsem ki a pelenka-szemetest. Juhhé….

Ma kiolvasott könyv: Tisztességes ajánlat

*10 perc torna

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairineurope.blog.hu/api/trackback/id/tr4916432216

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása