Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Febr. 19 - 21. – Tavaszi fuvallat

2021. február 25. - Agnik19

Péntek

Mai menetrend: 8-11, 11:30-12:30, 15-17

A reggeli 3 óra egész gyorsan eltelt, bár most nem tudtunk sétálni menni. A kislány 4 körül jött meg az anyjával, és többszöri kérésem ellenére a kabátját a konyhában, a csizmáját pedig az előszobában szórta szét. Ekkor épp fegyelmezős hangulatban voltam, így ő hiába ugrott előre a „menjünk játszani!” fázisra, én kötöttem az ebet a karóhoz, hogy kapjon már a fejéhez, nem így kellene viselkedni. Próbáltam megértetni vele, hogy ezt nem így kellett volna és legalább legközelebb ne így csinálja, a végén odáig jutottunk, hogy ő sértődött meg rám. Közölte, hogy szemtelen voltam (ez nem a legjobb fordítása a szónak, de a „csintalan”, vagy „rakoncátlan” kifejezés sem tetszett:) és kérjek bocsánatot, különben nem lesz a legjobb barátom. Hát, gondolom nem kell kifejtenem mennyire hagyott hidegen a fenyegetése, amúgy meg is mondtam neki, hogy kettőnk közül ő nem viselkedett rendesen. Ahogy folytattuk a szóbeli huzavonát az általa használt kifejezések egyre ismerősebbnek tűntek, mígnem leesett, hogy a Peppa Pig egyik epizódjának jelenetét forgatja újra (az említett részben Peppa és Suzy legjobb barátok, de nagyon összekapnak, majd végül a szülők békítik össze őket azzal, hogy mindketten kérjenek bocsánatot). Innentől már minden nevelő célzatát elvesztette a helyzet, mert a felismeréstől nevetőgörcsöt kaptam, aztán már minden mindegy alapon végigmentem a kijelölt úton és háromra bocsánatot kértünk egymástól. A pontos vétkemet még mindig nem tudom, de gyanítom, hogy a kislány akaratával való bármiféle ellenszegülés maga után vonja a legjobb barát státusz megvonását. Ennek okán ezt én nagyjából napi egyszer el is vesztem, de a mai „békülésünk” után újra a köreibe fogadott:)

Szombat

A család megint házon kívül töltötte a napot, így én is lejjebb vehettem a készültségi fokozatot. Mostam, porszívóztam, csináltam magamnak ebédet és szorgalmasan tanulgattam is mellette. Az angol óra is jól ment, most mindenki extra erőfeszítéseket tett, hogy nagyrészt angolul beszéljünk az óra alatt és jól is ment a dolog. Az óra végén 3 db dalhallgatós feladatot csináltunk, ezúttal két plusz fővel a Szabó család részéről.

Ma befejezett sorozat: Descendants of the Sun (fél 12-ig fennmaradtam miatta, de megérte:)

Vasárnap

A család ma már itthon volt teljes létszámban, de az anyuka reggeli után elvitte a srácokat a Hyde parkba, így a földszinten is nyugodtan mozoghattam. Nagyon szép idő volt, tisztára beütött a tavasz, 14 fok és napsütés (na jó, nem szegedi napsütés, csak londoni, amit otthon még felhősként jellemeztem volna, de változnak a viszonyítási alapok:)), így aznap már muszáj volt egy kicsit kimozdulnom. 2 körül indultam tavaszi kabátban, sapka és kesztyű nélkül és nagyon élveztem. Anyával és Apával beszélgettem útközben (több, mint egy óráig) és azt fejtegettük, hogy ki mit mondana 5 tulajdonságként a másikra ami a legjellemzőbb rá. Nagyon vicces volt és olyan érdekes, hogy mennyire másként látnak mások, mint ahogy mi gondolunk magunkra. Összeveszés végül nem lett a dologból, de a szüleim egymástól függetlenül több ízben is rám akarták csapni a telefont:)

Ezen a napon is szépen haladtam (10/3 kész van, 96%), plusz este film-maratont tartottam.

Ma megnézett filmek: Erin Brockovich, Carrie Pilby

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairineurope.blog.hu/api/trackback/id/tr1216438966

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása