Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Okt. 7-9. SZ-CS-P – Lábadozás

2020. október 14. - Agnik19

A hét további részében már nagyot jókat aludtam, csak soha nem eleget:D Reggelente alig akartam felkelni, ez már egyértelműen a javulás útja:)

Szerda

A reggeli műszakomban nem történt semmi izgi, most már minden a régi kerékvágásban zajlott, megetettem a kissrácot, felöltöztettem, aztán egy fél órát elvoltunk a játszószobában, majd ágyba dugtam. Ma már erősen rámjött a köhögés meg az orrfújás, ezt igyekeztem minél jobban visszafogni amíg lent voltam velük, de miután feljöttem a kuckómba, kicsit elengedtem magam. Ennek eredményeképpen az anyuka nem sokkal később felnézett, nagy aggódva, hogy jól vagyok-e:D Nem tudom, hogy most tényleg a  vírus miatt ennyire feszült, vagy egy kis megfázás miatt tényleg ennyire szokott aggódni. Néha olyan hangon érdeklődik, mintha már a halálomon lennék, és annak is örül, hogy még lélegzem. Szóval folyton nyugtatgatom, hogy ez pedig egy teljesen átlagos megfázás és nincs szükségem antibiotikumra. Lehet, az én állapotomban ő már befeküdt volna a kórházba:D (Pont ez jutott eszembe nekem is! - szerk.)

A délutáni műszakban az első órában csak tettem-vettem, mivel a kisfiú a nagymamánál volt. Az anyukával megbeszéltük, hogy fél 4-re érte megyek és utána még teszünk egy sétát. A nagyi házát könnyen megtaláltam, a séta is jól ment, hazaérve viszont megint nagy kupi fogadott. Ennek a közepén kellett a kisfiúval a nyakamon vacsit csinálnom neki, ami nem mondom, jó kis buli volt. A konyhában az uzsonna maradékai voltak szerteszét szórva, a gyerekszobában pedig olyan kis mütyűrök, amik közé nem tehettem le a gyereket. Így hát a kis krapekkal a kezemben próbáltam kicsit rendet rakni, meg a sütőbe ügyeskedni a mirelitet. A kissrácot amúgy most próbálják rászoktatni a cipőhordásra, a kezdeti kísérletek azonban nem nagyon nyerték el a tetszését. Amikor ráadják a cipőt, úgy áll meg, mint akit megsértettek, majd megpróbálja megemelni az egyik lábát, de úgy, mint akit mázsás súly húz. Nagyon vicces lenne a szitu, ha eközben még nem üvöltene torka szakadtából. (Ja, már elhittem, hogy ez tényleg mókás...- a szerk.)

Mikor a lányokkal hazaért az anyuka, nekiálltak pizzát sütni, mert az iskola ezt adta házinak. Az ilyenekért odáig vagyok, főleg, ha hétköznapon várják el ezt a plusz „apróságot”… Nem mintha nekem kellett volna sütni, de szerintem a nő is a háta közepére kívánta. Az este már nem volt semmi érdemleges a kölykökkel (a kisfiút ma nagy sírás közepette fürdettem), csak a szülők mentek el később, szóval babysittelős estém volt. Zsuzsiékkal filmezést is megbeszéltünk, ami persze miattam megcsúszott, de aztán lepörgettünk egy újabb részt. Ma is Michael Jordan és a Chicago Bulls volt terítéken, de így a második rész után sem tudtam elég érdeklődést kicsikarni magamból a téma iránt, szóval a jövő héten már mással próbálkozunk. (Ajánlom a Sex Education-t, nekem tetszik!:D - a szerk. - Mostanában mindenki ezt ajánlgatja nekem, lehet bele kéne néznem:DD - az író)

Csütörtök

Az anyuka nekiállt nagyban húslevest főzni, és lényegében egész nap elvolt ezzel a projekttel. Amúgy finom lett, csak kicsit más az ízvilága, mint amit megszoktam. A kislány ma megint hozta a formáját a lefekvésnél, komolyan semmi ütőkártyám nincs vele szemben, egyáltalán nem hallgat a szép szóra, csak ha fenyegetik, vagy hízelegnek neki, de gyakran az se működik, csak úgy csinál, mint aki belemegy az alkuba. Ebből felnőtt korára lehet, hogy majd jól fog profitálni, de én akkor már szeretnék nagyon messze lenni…:) (Diplomatikus..:D Haha. - a szerk.)

Péntek

A péntek is elég laza nap volt, délelőtt az anyukával is beszélgettünk egy kicsit. Kiderült, hogy az apukája már tavasszal elkapta a koronavírust és nagyon rosszul volt napokig, de szerencsére a kórházba menetel nélkül kilábalt a dologból (ami a korára tekintettel tényleg nagy mázli). Az is szóba került, hogy pár héten belül valószínűleg megint teljes lezárás lesz, és csak az iskolák maradnak nyitva. Amúgy itt ha befizetsz valamit, legyen az kondi bérlet, vagy a gyerek balett órája, ha hirtelen mindent bezárnak, akkor buktad az egészet, semmit se adnak vissza vagy váltanak át későbbre.

Este már korán, 6 előtt leléptek a nagymamához, ami remek volt - gyorsan elpakoltam utánuk és utána szabad voltam. Csináltam magamnak egy kis sajtos melegszendvicset (szigorúan hús nélkül), utána pedig a meglévő pékáruk mellé egy kis csokiszószt, desszert gyanánt. Estére Teen Wolf maratont tartottam, és csak éjfélre kerültem ágyba, szóval a szabad estém minden percét kiélveztem:)

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairineurope.blog.hu/api/trackback/id/tr1916234392

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása