Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Márc. 3 – 6. – Sorozat addikciók

2021. március 11. - Agnik19

Szerda – Csütörtök

Sikerült 18+ -ra átállítanom a korhatár besorolásom a család Disney+ előfizetésén, ami új távlatokat nyitott az életemben (értsd: további komoly függőségek vannak kialakulóban, élen a Dr. Csont-tal, ami nem is értem miért ilyen korhatáros…). A héten egy X-Men alapú sorozatba csaptam bele, amiből 2 nap alatt sikerült 10 db 40 perces részt lepörgetnem, szóval magabiztosan állíthatom, hogy nagyon hasznosan töltöm a napjaimat.

A kislánytól hol meleget, hol hideget kapok, de legalább az elmúlt napokban nem folyamodott tettlegességhez. Továbbra is úgy gondolja, hogy a „kérem” szó használatával bármit megkaphat, vagy ha az nem is segít, akkor még ott van a „tényleg nagyon akarom”. Végül is ha azt vesszük, hogy a felnőttek is elvárják, hogy egy szépen kérlek után teljesítse a kéréseket, nem csoda, hogy azt gondolja, hogy ez visszafelé is hiba nélkül kellene működjön.

Péntek

Újabb hét telt el, megint egy kicsivel közelebb kerültem a végéhez. Jó lenne legalább az oltást minél hamarabb megkapni, akkor már nagyobb biztonsággal mennék be a városba és le tudnám foglalni magam egy kicsit a maradék időre.

A család fél hat után távozott, én levonultam a nappaliba filmezni. Összedobtam magamnak egy melegszendvics-szerűséget és retró szellemben megnéztem a Hófehérkét. Sosem gondolta volna, hogy ilyen jót fogok rajta szórakozni. Kb. minden második jelenet hajazott valamiben az itteni életemre, így a családot és Tamiékat bombáztam széttrollkodott film részletekkel. Összességében volt már rosszabb péntek estém:D (ez tényleg csúcs volt, megérné ide is betenni..:DDD Anya Szerk.)

Szombat

Sziszi megint elfelejtette a reggeli sorozat nézésünket, de nem is nagyon bántam, legalább még szundizhattam egy kicsit. Kimostam, kiporszívóztam (egyiket sem élveztem különösebben:), Sziszi végül hazaért a bevásárlókörútról, szóval a filmnézést is letudtuk, így már csak az esti angol óra maradt. A lányok most is ügyesek voltak, az egyetlen probléma a Sziszi által hozott zene hallgatásával volt, amivel 40 percig izzadtunk. Nem kevesebb, mint 58 szó volt kihagyva, mégis a szám közepén lévő rap rész tette fel a koronát az egészre. Mondanom sem kell, kivétel nélkül mind nagyon élveztük.

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairineurope.blog.hu/api/trackback/id/tr9016453434

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása