Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Dec. 21. – Beütött a szünidő

2020. december 27. - Agnik19

Hétfő

Nagyon laza napom volt, már tiszta szünidő feeling van itt. A szülők már nem dolgoznak, a gyerekek itthon, napközben süti sütés, minden sokkal nyugisabb és rám is kevésbé van szükség.

Reggelre 7:30-9:30-ig voltam beosztva, ez a szokásos reggeli rutin szerint zajlott, azzal a különbséggel, hogy most már nem fektetjük le a kicsit 9-kor. A kislánnyal hol könnyebb dolgom van, hol nehezebb, van, hogy rendesen eszik és tök jól viselkedik, máskor meg részletesen előírja azt a 4-féle müzlit, amiből a reggelijét akarja, aztán szinte hozzá se nyúl. Vagy nem tetszik neki a kanál, amit kapott, esetleg utólag közli, hogy másik tálkában akarta volna, szóval az ember sosem tudhatja, hogy aznap mire számítson. Én a magam részéről már sokszor elküldtem volna a spéci igényeivel melegebb éghajlatra, de a szülei és főleg az apja minden szeszélyét kielégítik, így nincs mit tenni. Mosolygok. Rendületlenül:)

A reggeli műszakomat követően lényegében alig volt dolgom. Mikor fél 3 körül lementem ebédelni, megkérdeztem, hogy délután mikor kezdjek, és azt mondták, csak ha a kissrác felébredt. Semmi extra feladat, polc rendezés, kabát pakolás, vagy lombtalanítás (Kedves Kinga, sok mindennel találkoztam már, mióta a főszerkesztőd vagyok. Ezt a gyöngyszemet viszont most megőrzöm a kedves publikumnak, olyan ari. Remélem, az összes lombtól megszabadultál a házban. Puszi, Georgia -- masszív belsős vicc, sorry), úgy tűnik már ünnepi hangulatban vannak és engem is lazábban fognak most:) Korábban még azt is megkérdezték, hogy ha bármilyen fogást választhatnék, mit ennék, és kiderült, hogy karácsonyra rendelnének nekem valamit. Szóval cukik:))

Mikor a pici felébredt, levittem megetetni - ez volt olyan negyed 4 körül -, aztán már készülődtek is elmenni, és nem sokkal 4 előtt megint szabad voltam. Kicsit mostam, teregettem, rendbe vágtam a konyhát, meg adtak még pár apró feladatot, azokat is megcsináltam, de lényegében volt egy szabad estém. Tamiékkal előrébb hoztuk a sorozat nézésünket, most már az Orange is the new black ment a Mr. Robot helyett, nagy megkönnyebbülésemre. Ez egy börtön sori ("Nem láttátok azt a doku filmet?" hahaha - a főszerk.), csak a változatosság kedvéért nőkkel a pasik helyett, vagyis kicsivel kevesebb erőszak és több cicaharc… Viszont az eddigiek alapján úgy tűnik, hogy minden részben betekinthetünk egy kicsit egy-egy szereplő múltjába, ami érdekesebbé teszi a dolgokat.

A filmezés persze nem ment zavartalanul, mert kb. 10 percenként megszólalt a csengő, én meg minden egyes alkalommal vágtathattam le a 2. emeletről. Aztán az anyuka is beesett egy rövid időre a kislány nyakig sáros kabátjával, összeszedett némi sütit, aztán ment vissza, vagy tovább. Amúgy fogalmam sincs hova mehettek, mivel a távollétük alatt volt itt a nagymama és az unokatesó is, minden zárva és az indulásukkor már sötét is volt…

Ma kiolvasott könyv: A vad Mackenzie

Megnézett film: Naked (ez is rohadt vicces volt, konkrétan a pasi beragadt egy folyamatosan ismétlődő rémálomba, amiben az ember meztelenül ébred:DD)

A mai nap csúcspontja: Megjött a csomagom!!<3 (Az apuka vette át és felhozta nekem, majd miután lement, a kibontásra már az egész szegedi brigád videokapcsolatban volt, és végigasszisztálta, ahogy lefejtem a 3 rétegnyi csomagolóanyagot. Eltartott egy ideig, mivel próbáltam kíméletes lenni, hogy épségben maradjanak a külsejére rajzolt karácsonyi rénszarvas fejek:)) (Szívesen, khm..:D - a főszerk.) Nagyon kitettek magukért, kaptam egy csomó megható üzenetet - Sziszi még verset is írt - , kaptam egy könyvet, egy csomó csokit és egy rakat hasznos, fogyóban lévő, vagy otthon felejtett cuccot. Most nem sírtam, de nem aggódom, a héten még biztosan pótlom a kimaradást;)

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairineurope.blog.hu/api/trackback/id/tr5216358022

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása