Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Nov. 16 - 17. – Megrokkanva, de meg nem törve:)

2020. november 23. - Agnik19

Hétfő

Reggelre kínzó izomlázzal ébredtem. Na, ebből látszik igazán, mennyire el vagyok tunyulva. Egy rövid kis egy órás torna, és máris egy aggastyán mozgékonyságával állok neki a napnak. Ennek ellenére mégis úgy örülök, hogy elkezdtem, már nagyon szükségem volt valamire, amibe igazán energiát kell feccelni és jó érzéssel tölt el, hogy megvalósítottam.

Egy másik új projektem a blogom angolra fordítása. Az ötlet onnan jött, hogy Toninak ugye sok a külföldi ismerőse és az egyikükkel való beszélgetés közben feljött a blogom témája, a srác pedig kíváncsi lett rá és megkérdezte, hogy megkaphatná-e a címét. Toni persze megkérdezett, nekem meg jött a logikus kérdés, hogy mégis hogyan akarja elolvasni, ha nem tud magyarul…Hát barátunkkal, a Google-fordítóval! Na, mondom ez csodás ötlet, mert amit abba belerakunk, az kb. fejjel lefelé jön ki. Meg is néztünk néhány mondatot poénból, és nem kellett csalódnom, oltári sületlenségeket dobott ki az általa nem ismert kifejezésekre. (Amikben a bejegyzéseid bővelkednek...:D - a szerk.) Ezeket leszámítva viszont egész választékos volt, innen jött az ötlet, hogy egy kis korrigálással meg lehetne csinálni a dolgot, és közben még jót is szórakoznék a képtelenebbnél képtelenebb Google fordításokon. Ezen gondolkoztam is egy pár napot, aztán bedobtam Tamiéknak az ötletet, hogy mi lenne, ha én ezt csinálnám az angol óráinkra háziként, mert az úgy mégis motiválóbb, ha nem csak úgy random „amikor eszembe jut” állok neki. Így ezzel a héttel ez a projekt is beindult, kíváncsi leszek, milyen lesz a végeredmény:) (De jó!! Szuper ötlet! A többieknek is lehetne ez házi...:D - a szerk.)

Az eső szinte egész nap folyamatosan pergett, így bármiféle kinti tevékenység helyett egy mosás-sorozattal töltöttem ki az üres órákat. A kisfiú mostanában nagyon hisztis lesz, ha bármelyik szülőjét meglátja, így az etetések a szülők jelenlétében szinte a megvalósíthatatlan kategóriába esnek. A kislánnyal ma egész jól eljátszottam, volt ott mondóka gyakorlás, instant gyorsbüfé és nagyüzemi muffin-gyártás. Aznap még azt is hagyta, hogy én fürdessem meg, mindenféle hiszti nélkül, és még mesét is olvashattam:) (Te vagy az ő kedvence, és fordítva, hehe - a szerk.)

Este meg Zsuzsiékkal filmeztünk, amiről a túlórázásom miatt szépen elkéstem. Hál' istennek a lányok addig se unatkoztak, ugyanis Zsuzsi vicces kedvében volt és egy papírból kivágott koronával a fején ücsörgött a kamera előtt. Nekem persze nem esett le a finom utalás, a gyerekekkel töltött hónapok után egy kivágott papírkorona láttán már a szemöldökömet se húzom fel. Végül megszántak, de Zsuzsi nagyon a szívére vette, hogy a gondos készülése nem érte el a kívánt hatást:D

Kedd

A kislányt az elmúlt napokban - nem tudom hányadszori nekifutásra – megint próbálták leszoktatni az éjszakai pelenka viselésről. Hát a dolog ez alkalommal sem volt túl eredményes, és a sorozatos balesetek eredményeképpen szinte miden nap ágyneműt kellett mosnom. Kedden végül úgy döntöttek, hogy a kísérletet egy időre szüneteltetik, ennek örömére a kis drága a kedd reggelt hasfájással és az ágynemű más jellegű beterítésével indította. Ennek következtében aznapra a sulit is kihagytuk és otthon maradt „lábadozni”. (Szegény:( - a szerk.)

Ezáltal az én időbeosztásom is megváltozott, az anyuka megkért, hogy délelőtt vállaljak be egy extra másfél órát és vigyem el a kisfiút sétálni, amíg ő a kislánnyal marad. Aznap igyekezték elszeparálni a gyerekeket, nehogy a kissrác is kidobja a taccsot, de elég nehéz volt ezt a kis beteggel is megértetni. Pont az előző nap ugyanis a kislány még az etetésnél is besegített nekem és szó ami szó, tőle tényleg jobban elfogadta a felkínált falatot. Ezek után elég nehéz volt betartani, hogy nemhogy ne segítsen, de lehetőleg a közelébe se menjen a tesójának.

A szülőkkel aznap egymás között cserélgettük a gyerekeket, így igyekezvén távol tartani őket egymástól. Estefelé a kislánnyal voltam, aki úgy határozott, hogy aznap jó voltam, így megérdemlem a matricát. (Hahahaha. Jár a keksz:DD -a szerk.) Ez egy igen különleges jutalom, szóval szuper kitüntetve éreztem magam a kegytől:)) (Még szép, hahaha. Első Felmatricázott Kinga :D - a szerk.)

 

Elkezdtem random átpakolgatni a Google fordítóba bizonyos részeket, és olyan jókat röhögök rajta...:D például a "kegytől" szót nem ismeri a Google, és úgy fordította azt a részt, hogy "honored from the bitch". A Felmatricázott Kinga "Súrlódó Kinga" (?:D) lett, a kidobja a taccsot pedig "kidobja a tacskót" :D :D :D Szakadtam. (Hát ez tényleg k**** jó:DD - az író)

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairineurope.blog.hu/api/trackback/id/tr7616293164

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása