Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Aug. 19. Szerda – Gyűlnek a programok

2020. augusztus 24. - Agnik19

Ma nagyon esős, szomorkás idő volt, nem is nagyon mozdultam ki, csak az anyukával mentem el egy gyors bevásárlásra. A kiruccanás viszont a vártnál gyümölcsözőbb volt, kaptam némi szeletelt csirkemellet későbbi felhasználásra, egy kevés fagyasztott zöldbabot, és két isteni finom kis kalácsot, ami pont olyan jó volt, mint az otthoni:)

A programjaim is kezdtek körvonalazódni, az egyik új ismerősömmel, Martinával megbeszéltük, hogy szombaton elmegyünk az egyik csoportban szervezett esti koktélozásra, ahonnan így együtt tudunk majd este haza jönni, mivel elég közel lakunk egymáshoz. Emellett ha már így alakult a nap többi részére is szervezünk valami közös városnézős programot. Igaz, hogy időtartamban én vagyok itt régebb óta, de Martina tagadhatatlanul többet járt el otthonról, így elsőnek ő fog bevezetni a londoni tömegközlekedés rejtelmeibe. A szombathoz közeledve már én is kezdtem beásni magam a témába a neten és szerencsére találtam egy nagyon hasznos oldalt, ahol a közlekedésre használt kártyák és díjak részletes bemutatása mellett még a látnivalókról is nagyon részletesen írnak, a megközelíthetőségüktől kezdve az ajánlásukig. Ez az oldal annyira tetszett, hogy érdekességképpen be is linkelem: https://utazas-nyaralas.info/london/latnivalok.html

A böngészés során arra jutottam, hogy a céljaimnak leginkább az úgynevezett Oyster kártya fog megfelelni, amire pénzt lehet tölteni, és utazáskor csak a bejáratnál lévő leolvasóhoz kell hozzáérinteni. Nagyon praktikus és könnyű használni (legalábbis elvben, a gyakorlati tapasztalataimról majd később), viszont elvileg az érintős bankkártyával is ugyanolyan összegért meg tudjuk tenni ugyanezt, csak nyilván egy erre a célra elkülönített kártya biztonságosabb.

Áttérve a vasárnapra - már arra a napra is le vagyok kötve -, Adriánával, a spanyol-olasz lánnyal beszéltünk meg egy sétát a Golder Greens parkba. Szóval sok kihasználatlan szabadidőm nem lesz ezen a hétvégén, és sajnos a fogadó családom jövő hét eleji kiruccanása is elmarad, így az én plusz szabim is törölve. Eredetileg vasárnap utaztak volna el családostól 2-3 napra, így lett volna egy hosszú hétvégém, de a nagymamát baleset érte (a belvárosban elütötte egy biciklis), így sztornózva lett az út. Hát igen, ennélfogva be kell érnem azzal, ami jut, de a tekintélyes program mennyiségemmel nincs okom panaszra:)

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairineurope.blog.hu/api/trackback/id/tr3616172390

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása