Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Aug. 18. Kedd – Szerelmes vagyok:))

2020. augusztus 23. - Agnik19

Áhh, hát mégiscsak van isten. Van rendes porszívójuk, de még milyen! A korábbi porszívós megpróbáltatásaim mind feledésbe merültek, mikor ezt a kis drágát a kezembe kaparintottam. Ezentúl imádok porszívózni:D Mellesleg mit egy, két másik porszívójuk is van, egy Dyson és egy Russel Hobbs. A Dyson, amibe beleszerettem, egy vezeték nélküli kézi porszívó, és még a magassága is megfelelő - nem kell állandóan görnyednem-, ha pedig lemerült, csak töltőre kell rakni. A Russel Hobbs pedig szintén kézi porszívó, de már vezetékkel. Óhh, olyan boldog vagyok, az alsó szint után a saját szobámon is átmegyek még egyszer:D

Egy órával később…

Nos, a porszívót még mindig imádom, de ma már nem megyek fel vele. Bazi nagy ez a lakás, és mivel a gombját folyamatosan nyomva kell tartani, hogy menjen, lett egy pofás vízhólyag a mutatóujjamon. Kemény a meló…:D

A keddi nap mindezzel együtt nagyon jól telt, a szülők a reggeli után kiruccantak a kislánnyal a vidámparkba, a kicsire meg a nagyi vigyázott és egészen 5-ig haza se jöttek. Ezt ki is élveztem rendesen. Átköltöztettem a székhelyemet a nappaliba - hosszabítóstól, átalakítóstól (hiszen a konnektor is más szabvány) -, ahol írtam, sorozatot néztem és elvoltam. Közben mostam ezerrel, és egy kis sétát is beiktattam ebéd után. Ágiékkal is beszéltem egyet videochaten, ahol pár másodpercre Dorci feje is megjelent a képben, de hozzám hasonlóan nem csípi a kamerákat, így gyorsan elszivárgott:)

Miután megjöttek nem volt nehéz dolgom: egy gyors vacsoráztatás, fürdetés és lefektetés után megint szabad voltam. A keddi napom hőstette, hogy rengeteg kihagyás után este fél 9-kor még nekiálltam lezavarni egy órás nyújtást a kedvenc trénerem Facebook-os videója alapján. Eszközök hiányában a kabátom övét használtam nyújtószalag helyett, de ezt leszámítva ment, mint a karikacsapás, és nagyon jól is esett. Már csak ezt kéne rendszeresíteni. Amikor még otthon voltam, volt egy olyan hónapom amikor minden másnap valami tornával indítottam reggel. Ha ezt vissza tudnám állítani, nagyon büszke lennék magamra.

Ezen a napon még további ismerősökkel színesítettem az itteni palettám, és lassan már úgy érzem, listát kellene írnom róluk, nehogy összekeveredjenek a fejemben. A gondolatot tett követte, szóval íme:

1, Regi: magyar, február óta van itt és a közelben lakik

2, Vanessa: német-portugál, 23 éves, szeptemberben jön ki

3, Martina: 20 percre lakik, de csak augusztusig van au pair munkája, amúgy építész

  • vele lesz programom aug. 22-ére

4, Pauline: róla még nem sokat tudok, de egy Harry Potter kiállítás kapcsán kezdtünk beszélgetni

5, Adriana: spanyol-olasz, 19 éves, három hete érkezett, nagyon közel lakik

  • vele vasárnapra szerveztünk egy sétálós programot

6, Rina: svájci, 23 éves, az anyukán keresztül hallottam róla, hogy a héten érkezik, elvileg valakit gondoz

  • vele is vasárnap megyünk egy kicsit sétálni

Szóval eddig ennyi, de szombat este még elmegyek egy belvárosi koktélozásra is, ahol várhatóan még több emberrel összeismerkedek. 

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairineurope.blog.hu/api/trackback/id/tr7016171120

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Ágota Fekete 2020.08.23. 18:03:51

Ez az. Hurrá ! Ez kellett neked. Irigyellek , hogy miért nem vagyok még én is 20 éve. Jó szórakozást a lányokkal és várom a folytatást.

Agnik19 2020.08.27. 15:12:06

@Ágota Fekete: De te legalább lélelben 20 vagy, míg én ebből a szempontból már középkorúnak számítok :D
süti beállítások módosítása