Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Külföldi kalandjaim - Az élet au pair-ként

Okt. 23-25. - Richmond

2020. október 29. - Agnik19

Péntek

Most, hogy egyre hamarabb sötétedik és hamarabb kezdődik a sábát, a műszakomat is előrébb hozták, így péntekenként már hamarabb végzek. Ezt igazán tudom értékelni, mert péntekre már eléggé lekvár leszek, és minél hamarabb túl vagyok a műszakomon, annál jobb.

A nagyszülők és a nagybácsik elutaztak Izraelbe (az anyuka testvérének esküvőjére), így most nagyon szűk körű és itthon tartott volt az ünnep. Amint azt korábban is említettem, az anyuka már csütörtökön nekiállt a nagyszabású menü elkészítésének, és pénteken is nagy volt a sürgés-forgás. Az este közeledtével már engem is sikerült eléggé bestresszelniük, pl. mikor egyszerre hárman kértek három különböző dolgot tőlem, de aztán túljutottunk ezen, én pedig ahogy végre végeztem, kimentem egyet sétálni. Mivel elég hüsi volt már így este felé, csak egy rövid kört tettem és húztam is haza. Tekintettel az elkészült lakomára, reméltem, hogy nekem is csurran-cseppen valami vacsorára, és szerencsére bejött a számításom: a csirkéből és a chilis babból is kaptam. Egy kis baki csak ott jött közbe, hogy véletlenül sikerült az imához vásárolt kajából is ennem vacsorára. Remélem azért ahhoz elég maradt, hogy mindent bonyodalom nélkül lezavarhassanak - nem szeretném, ha miattam sújtana le rájuk a villám:) (Ejnye...- a szerk.)

Szombat

Mivel most az egész hétvégét otthon töltötték, így én szerveztem magamnak szabadtéri programot. Dél-Londonban még nem jártam, így elhatároztam, hogy megnézem a Richmond parkot. Ez még a Hyde parknál is kiterjedtebb, és több, mint két óra buszozással lehet kijutni. Annyiban megérte kibumlizni, hogy a buszút alatt várost néztem, és volt közben egy-két hely, amit későbbi úticélként feljegyeztem magamnak. A parkban amúgy az érdekesség az volt, hogy egy csomóan ellovagoltak mellettem, plusz egy csorda őzön és szarvason is keresztül vezetett az út, szóval testközeli élményben volt részem. (Annyira jóóó! - a szerk.)

A hazaút alatt elkezdett szemerkélni az eső, de azért javarészt szárazon megúsztam (Javarészt milyen?:D bocsi mindenki, belsős vicc- a szerk.). Mindenki otthon volt mikor megérkeztem, plusz egy nagynéni és egy unokatestvér, így próbáltam fű alatt megebédelni, aztán a nap további részét fent töltöttem.

Vasárnap

Vasárnap reggel megint palacsintaillatra ébredtem. Mire leértem, már befejezték a reggelit, de szerencsére nekem is maradt egy emberes adag, így egy kicsit még feldobtam némi eperrel és almával, és remek reggelim volt:) A kislány végig ott lődörgött a közelemben, aztán addig szuggerált, míg meg nem kínáltam egy kis almával. Ezután persze rögtön neki is pont olyan apróra vágott alma kellett, ahogy én ettem, így az apukájának az útravaló készítés mellé még egy kis almadarabolást is be kellett iktatni.

Kaja után elmentem találkozni Adrianával, hogy egyeztessük egymás angol-spanyol korrepetálásának részleteit. A dolgunkat nemcsak az eső szemerkélése nehezítette, hanem még nyelvi korlátokba is ütköztünk. Kicsit bonyolult, hogy ha a célnyelven kell elmagyarázni, hogy hogyan is képzeled a tananyagot:D Végül azért csak összeraktunk egy alapot, és lényegében már ennek a megbeszélése is elment egy angolórának. Most először spanyolul is beszéltünk hosszabban, és azt mondta, hogy tök jól megy, szóval virultam rendesen:) (¡Felicidades! - a szerk.)

Úgy beszéltük meg, hogy hetente kétszer (kedden és csütörtökön) találkozunk, és bár az időjárás eléggé ellenünk van, mi dacolunk az elemekkel. Az új korlátozás szerint ugyebár zárt térben nem lehetünk, lévén nem egy háztartásba tartozunk, szóval a lehetőségeink eléggé behatároltak, de abból kihozzuk a maximumot.  (Olyan királyak vagytok! - a szerk.)

Délután azon melegében írtam is egy fogalmazást spanyolul, plusz Tamiékkal is egyeztettük a német tanulásra vonatkozó terveinket. (Na jó...:D - a spanyolul, finnül és udmurtul IS tanuló, most már szupermotivált szerk.) Vírushelyzet ide vagy oda, azért igyekszünk hasznosan tölteni az időnket:) Este, mikor már mindenki hazaért, megbeszéltük az anyukával a következő heti beosztásomat, ami most egy kicsit kusza lesz, hiszen az iskolában szünet, az apuka meg szabin lesz. Mindent összevetve valószínűleg több szabadidőm lesz, de persze hiszem, ha látom, szóval majd meglátjuk, mi sül ki belőle.

A bejegyzés trackback címe:

https://aupairineurope.blog.hu/api/trackback/id/tr8016260082

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása